5 december 2008

Dus hij wordt dan toch gelezen...

Zonet kreeg ik van de heer Kreeftmeijer uit Nederland volgende mail:

"het is te hopen dat Uw werkstuk net zo mooi wordt als U artikel dat ik zojuist op Uw Blog las. Elsschot is al jaren mijn nummer 1. Het wachten alleen is op Uw werkstuk en de biografie, die inderdaad nu maar eens moet komen. Een mooie biografie is alles wat er mist.

Vorig jaar in Den Haag sprak Ida over haar vader in het Letterkundig Museum. En ik dacht altijd dat Mieke Vestdijk erg was....Ida is in feite nog erger. Als een ware tiran heerst zij over vaders werk.

Evengoed reden genoeg om in de zomer weer eens het land van Elsschot te komen bezoeken.

Met een Vriendelijke Groet

Ruud Kreeftmeijer
Haarlem - Nederland"
(Aangepast op Maandag 8 juli 2008 door S. op vraag van de auteur. Salva Veritae.)

Het doet me deugd te ontdekken dat mijn -soms minimale- inspanningen geapprecieerd worden, zelfs over de landsgrenzen heen.

Laat dit ook een motivatie zijn voor anderen die met een ei zitten.
Alle vragen, opmerkingen, tips, commentaren... zijn meer dan welkom!

Allen voor Elsschot...
Elsschot voor iedereen!


Geen opmerkingen: