12 december 2008

Enquête

Ik heb zonet een enquête opgesteld over Willem Elsschot.
Deze is zo goed mogelijk opgesteld naar de sterkte van u band met mijn held, ik zou het enorm appreciëren mocht u even (enkele minuten) de tijd nemen om een tiental vragen te beantwoorden.
De enquête is anoniem maar mocht u dat willen mag u mij altijd, als u de enquête heeft ingevuld, een mailtje sturen met onderwerp Enquête Elsschot met daarin u naam, dan wil ik u vermeldt ik u in het dankwoord.

De enquete

alvast bedankt

Voel u ook vooral vrij om deze link en de link van deze blog door te geven aan mensen waarvan u denkt dat zij iets kunnen/willen bijbrengen.
Alle reacties zijn welkom!

meteen wil ik ook de vaste lezers bedanken
met een zekere trots deel ik u graag mee dat simonoverelsschot
reeds 1572 keer bekeken werd.
En dit door 459 unieke bezoekers!

dagelijks komen er nog gemiddeld 6 nieuwe bezoekers langs ( 70% België, 26% Nederland, 4 %anderen), wat ik fantastisch vind!

Laat je gaan zou ik zeggen
And Spread the Word !

Geen opmerkingen: